Mikulášsky pretek 2006

 

BKZB - Mikulášky pretek 2006 - 1

BKZB - Mikulášky pretek 2006 - 2

 

 

Dňa  16.12.2006  na  cvičisku  Bratislavskej kynologickej záchranárskej brigády  v  Bratislave  pri  ESSO  pumpe sa  konal  1.ročník  Mikulášskeho  preteku.

K  zorganizovaniu  tohoto  preteku  ma  inšpiroval  10.ročíkk  Ružinovského  preteku  ku  dňu  MDD.. Vtedy  som  si  uvedomila  že  pre  deti  sa  robí  toho  viac  ako  pre  nás  starších.

Je  nás  dosť  takých  pre  ktorých    súťaže  nedosiahnuteľným  cieľom. Prečo? Naši  psy  majú  reakciu  na  streľbu. Iný  by  povedal  že  pre  nás sa  skončilo  všetko ale  nieje  to  tak . Existuje  Národný  skušobný  poriadok  záchranárskych  psov  kde  ako  rušivé  vplyvy  je ,, streľba " vylúčená a  tak  čo  sa  týka  skúšok  máme  možnosť  sa  aspoň  tam realizovať  .Nakoľko  sa  ešte  na  Slovensku  nenašiel  nikto  kto  by  urobil  oficiálny  pretek  podľa  tohoto  skúšobného  poriadku  tak  som  chcela  dať  možnosť  týmto  ľudom  zistiť  aký  je  to  pocit  adrenalínu stáť  na  ,,placi" a  dokázať  iným, že  ja  som  ten  najlepší. Týmto  pretekom  som chcela  oficiálne  ukončiť  zimnú  sezónu  2006. Mali  si  so  sebou  doniesť svojich  psov  a  dobrú  náladu. Z  našich  ľudí  sa  mohli  zúčastniť hlavne  ľudia  so  psami  ktorý  majú  reakciu  na  streľbu  alebo  mladý  psy  a  psy  s  inými  problémami.

Za  kurzistov  mohol  vlastne  nastúpiť  kto  len  chcel . Bolo  to  akurát  ohraničené  počtom  ľudí z každej  skupiny  mohlo  byť 10 psovodov so psami.

Kurzisti aj záchranári mali  svoje  propozície  podľa  ktorých  pretekali .

Naši  ľudia  / záchranári / sa  po  celý  rok snažia čo  najlepšie pripraviť  svojho  psa , aby  ak  bude  nutné  čo  najlepšie  mohol  pomôcť  pri  hľadaní  stratenej  či  zavalenej  osoby

Sú  to  skvelý  ľudia  a    pre  mňa je cťou  byť  po  ich  boku. 

Chcela  by  som  poďakovať  všetkým  zúčastneným  a  hlavne  pánovi  rozhodcovi  Jozefovi  Černákovi

a  všetkým  ktorý  mi  s týmto  pretekom  pomohli či  organizačne  alebo  inak.. Dúfam ,že  sa  všetci  cítili  dobre  a    teraz  sa  tešia  na  ďalší  rok.

Samozrejme  nebyť  našich  sponzorov  tento  pretek  by  sa  asi  nemihol  uskutočniť .Naše  poďakovanie  patrí  firmám VIVET – výhradný  dovozca  krmiva  DIAMOND , POPULÁR , KLUB  CHOVATEĽOV  PLEMNENA  BELGICKÝ  OVČIAK   a súkromným  osobám  ako  Petrovi Pavlikovej  a Nikol  Balažicovej

 

 

 

 

U nás  na  1.mieste  Lenka Weissová     pes  Hugo

                  2.miesto  Helena  Pavlíková – Gičová   pes   UGO  Betkin dvor

                  3.miesto  Katarína  Filipková   pes  Dasty

 

 

Kurzisti    1.miesto  Peter  Čikas   pes   SID

                  2.miesto  Lucia  Tarabová   pes   ČERY

                  3.mirsto  Rudolf  Salčák   pes   CAIRO

 

Celkovým  víťazom  sa  stal  Peter  Čikas  so  psom   SID  - NO 

Dúfam, že toto podujatie bolo skvelé a na na budúci rok sa stretneme znovu.

 

-hpg-